با سلام،

ضمن سپاس از همۀ فرهیختگانی که طی مراحل تأسیس و انتخابات انجمن صنفی ویراستاران ما را یاری رساندند، بدین وسیله گزارش عملکرد پاييز 95 انجمن به اختصار تقدیم می‌شود:

  1. تکمیل مدارک ثبت انجمن شامل ثبت آگهی‌های قانونی، گرفتن شمارۀ ثبت، تأییدیۀ اساسنامه، تهیۀ دفاتر قانونی و مکاتبات مورد نیاز با وزارت کار.
  2. افتتاح حساب به نام انجمن صنفی ویراستاران برای امور مالی و حق عضویت‌ها.
  3. تشکیل یک جلسۀ مشاوره با هیئت رئیسۀ مجمع و اعضای اصلی و علی‌البدل.
  4. تشکیل 6 جلسۀ هیئت مدیره با 47 مصوبه.
  5. تعیین سمت‌ اعضای هیئت مدیره شامل رئیس هیئت مدیره (آقای فریبرز مجیدی)، نایب رئیس (آقای هومن عباسپور)، دبیر (خانم مهناز مقدسی)، خزانه‌دار (فتح‌الله فروغی).
  6. تنظیم چارت ساختار سازمانی انجمن و تعیین 6 کمیسیون به قرار کمیسیون آموزش، کمیسیون حقوقی، کمیسیون امور ویرایشی، کمیسیون روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، کمیسیون برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیسیون عضوگیری.
  7. انتخاب آقای مهدی قنواتی برای مدیریت کمیسیون آموزش.
  8. تعیین و تصویب وظایف اصلی کمیسیون‌ها.
  9. تصویب آیین‌نامۀ عضویت و فرم‌های عضویت پیوسته و تعیین دو نوع عضویت افتخاری و پیوسته.
  10. برقراری ارتباط با مراکز فرهنگی برای تشکیل جلسه و تبادل نظر برای همکاری، از جمله انجمن‌های کودک، ناشران دانشگاهی، بنیاد دایرۀالمعارف اسلامی، خانه کتاب، همایش ملی نشر و کتاب، همایش ویرایش در استان گیلان.
  11. تشکیل یک جلسه دیدار با اعضای هیئت مدیرۀ اتحادیۀ ناشران و برنامه‌ریزی برای همکاری‌های مشترک.
  12. انتخاب خانم مریم جابر، ویراستار انتشارات سمت، به عنوان ویراستار منتخب در نشست فرهنگسرای رازی در تاریخ 16 آذر ماه و اهدای جایزه به ایشان.
  13. تصویب برنامۀ دیدار هیئت مدیره با پیش‌کسوتان ویرایش و مشورت گرفتن از آنان.
  14. تعیین حداقل دو دورۀ آموزشی تک درس و پیوسته برای آموزش ویراستاران.
  15. فراخوان طراحی نشان (لوگو) برای انجمن، و انتخاب و تصویب نشانِ دریافتی از آقای شایا شهوق، در بین سه لوگوی دریافتی.
  16. تهیۀ مهر، طراحی سربرگ، کارت ویزیت، کارت عضویت.
  17. خرید دامنه‌های ir و com و org برای تهیه و راه‌اندازی وبگاه تخصصی انجمن.
  18. فراخوان برای تهیه و راه‌اندازی وبگاه و اولویت برای انجام این امر.
  19. تهیۀ کانال تلگرامی برای ارتباط با اعضا به مدیریت آقای هومن عباسپور
  20. رسیدگی به نامه‌های دریافتی از اعضای موقت و تجهیز دبیرخانه.
  21. برنامه‌ریزی تشکیل جلسه با افرادی که برای همکاری بیشتر با بخش دبیرخانۀ انجمن اعلام آمادگی کرده‌اند.

پست های توصیه شده