تاریخ جلسه: یکشنبه 19 اردیبهشت، ساعت 11 (مجمع فوق‌العاده) و ساعت 12 (مجمع عادی)

نحوۀ برگزاری: به صورت مجازی

 

دستور جلسۀ مجمع فوق‌العاده

1) اصلاح عنوان اساسنامۀ انجمن مبنی بر تغییر حوزۀ فعالیت از شهر تهران به سراسری

2) تصمیم‌گیری برای مبلغ ورودیه و حق عضویت سالیانه

3) تصمیم‌گیری دربارۀ اطلاع‌رسانی برای مجامع

 

دستور جلسۀ مجمع عادی

1) استماع گزارش عملکرد هیئت‌مدیره

2) استماع گزارش یک‌سالۀ مالی انجمن

3) استماع گزارش بازرس قانونی

4) برگزاری انتخابات بازرس اصلی و علی‌البدل انجمن

5) سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

 

درخواست از اعضای انجمن

  • اساسنامۀ انجمن صنفی کارگری ویراستاران شهر تهران (فعلی) و اساسنامۀ انجمن صنفی ویراستاران (کشوری) هر دو در وبگاه انجمن قرار داده شده است. از اعضا درخواست می‌شود حتماً اساسنامۀ جدید را ملاحظه کنند و پیشنهادها و انتقادهای خود را، تا تاریخ چهارشنبه 15 اردیبهشت، از طریق رایانامه (ایمیل) برای دبیرخانه ارسال کنند تا زمان برای بررسی اساسنامه در جلسۀ مجمع کوتاه‌تر شود.
  • با توجه به اینکه فقط اعضای پیوستۀ انجمن که حق عضویت خود را واریز یا تمدید کرده‌‌اند می‌توانند در مجمع و در رأی‌گیری برای انتخاب بازرس شرکت کنند، خواهشمندیم اگر از زمان اتمام عضویت خود اطلاع ندارید با دبیرخانه هماهنگ بفرمایید و اگر لازم بود عضویت خود را تمدید فرمایید.
  • چنانچه دوستانی را می‌شناسید که مایل‌اند به عضویت انجمن درآیند، از آنان بخواهید تا تاریخ چهارشنبه 15 اردیبهشت برای ارسال مدارک و پرداخت حق عضویت اقدام کنند. شرایط عضویت در انجمن، طبق اساسنامۀ جدید، اندکی دشوارتر خواهد شد (به شرایط عضویت در اساسنامۀ جدید مراجعه کنید)، لذا امیدواریم ویراستاران بیشتری به عضویت انجمن درآیند.
  • مجمع به صورت مجازی برگزار می‌شود و لازم است تا 15 اردیبهشت اطلاعات اعضا، شامل نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شمارۀ تلفنی که به شبکه‌های مجازی متصل است در اختیار مسئولان سامانه قرار داده شود، لذا خواهشمندیم اگر شمارۀ دیگری برای ارتباط با شبکه‌های مجازی دارید، هر چه سریع‌تر به دبیرخانه اطلاع دهید.
  • با توجه به مجازی بودن مجمع، موضوع وکالت منتفی است و هر عضو موظف است خودش در جلسه حضور داشته باشد و تا پایان جلسه ارتباط خود را با شبکه قطع نکند. خواهشمندیم برای حضور در مجمع امکانات ارتباط با اینترنت را فراهم کنید و حدود 3 ساعت را برای آن در نظر بگیرید. لازم است برای تأیید یا رد مطالبی که عرضه می‌شود رأی بدهید، لذا پیشاپیش این آمادگی را داشته باشید.
  • تعداد اعضای اعلام شده برای مجمع 200 نفر است و حضور نصف به‌علاوۀ یک در جلسۀ مجمع ضروری است که رسمیت جلسه تأیید شود. خواهشمندیم فعالانه برای حضور در مجمع همکاری کنید.
  • اطلاعات و آموزش‌های لازم برای ورود به سامانه (کتبی و تصویری) برای اعضا ارسال می‌شود یا در فضاهای مجازی قرار داده می‌شود. اگر مشکلی بود با دفتر انجمن تماس بگیرید.

 

توجه: ضروری است اعضایی که در مجمع شرکت می‌کنند طی 10 روز پس از مجمع، برای امضای مدارک جلسه، به دفتر انجمن مراجعه کنند، زیرا باید مدارک مجمع با اصلِ امضاهای هیئت‌رئیسه و اعضای حاضردر مجمع ظرف مدت معینی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارۀ ثبت شرکت‌ها ارسال شود.